Gyakran ismételt kérdések

Az alábbiakban összegyűjtöttük a webshopunkkal kapcsolatban leggyakrabban felmerülő kérdéseket.


Szeretnék vásárolni, de nem akarok regisztrálni. Lehet regisztráció nélkül is vásárolni?

Igen, webshopunkban nem szükséges rendelésnél bejelentkezni. Elég kitölteni a szükséges adatokat (név, cím, telefonszám, e-mail) a rendelés leadásához. Ennek ellenére mégis javasoljuk, hogy regisztráljon, hogy nagyobb kedvezményt kaphasson, kedvencnek jelölhessen termékeket, figyelemmel kísérhesse folyamatban lévő-, valamint visszanézhesse korábbi rendeléseit.


Ha megrendelem a terméket, mikorra érkezik meg?

A termék kiválasztásánál látható, hogy hány darab termék van raktáron, illetve ha nincs raktári készleten akkor mikorra várható a kiszállítás. Amennyiben a megrendelni kívánt termék van raktáron, a várható kiszállítási idő 3-4 munkanap. Abban az esetben, ha nincs a raktárban elérhető termék, a várható szállítási idő módosulni fog a megadott termék gyártási/beszerzési idejének függvényében.


Hogyan vehetem át a megrendelt terméket, termékeket?

A rendelést szerződött futárszolgálatunk viszi házhoz, illetve személyesen is átvehető a kecskeméti központunkban. A pontos címünket és nyitvatartásunkat megtalálja a kapcsolat oldalon.


Hogyan érdeklődhetek a rendelésem állapotáról?

Ha regisztrálva rendel, akkor belépés után a Rendelések oldalon nyomon követheti rendelései állapotát. A megrendelés visszaigazoláskor kapott azonosítóra hivatkozva kérhet információt tőlünk telefonon vagy e-maiben is a kapcsolat oldalon található elérhetőségeink egyikén.


Hogyan módosíthatom a leadott rendelésemet?

Telefonos ügyfélszolgálatunkon, vagy e-mailben készséggel állunk segítségére és rendelkezésére. Elérhetőségeinket megtalálja a kapcsolat oldalon.


Hogyan tudok fizetni az áruért?

Házhoz szállítás esetén online bankkártyával tud fizetni a megrendelés leadásakor. Az utánvétes szolgáltatás keretében a fizetendő összeget készpénzben tudja kiegyenlíteni. Személyes átvételnél készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.


Mit tegyek reklamáció esetén?

Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolat oldalon található elérhetőségeink egyikén, kollégáink e-maiben, illetve telefonon tájékoztatják a további teendőkről.


Honnan tudhatom, hogy sikeresen adtam le a rendelésemet?

Sikeres rendelés esetén minden esetben visszaigazolást küldünk a rendeléskor-, illetve a regisztrációkor megadott e-mail címrére - kérjük ennek megadásakor fokozottan figyeljen az e-mail címe helyességére! Ha regisztrálva rendel, akkor belépés után a Rendelések oldalon nyomon követheti rendelései állapotát.


Mennyibe kerül a kiszállítás?

Amennyiben a rendelés véglelgesítésénél az átvétel módjának a házhoz szállítást választotta, szerződött futárszolgálatunk fogja kézbesíteni rendelését. A kosárban a végösszegnél megjelenik a szállításért fizetendő összeg, mely függ a megadott szállítási címtől és a rendelt termékek méretétől.


A csomag kézbesítése után vettem észre, hogy sérült a termék, mi ilyenkor a teendőm?

Kézbesítéskor a futár jelenlétében kell meggyőződni a csomag, illetve termék sértetlenségéről. Ha a termék sérült, vagy sérülhetett a szállítás során, jegyzőkönyveztetni kell! Amennyiben ezt elmulasztja, a sérülésért sem a szállítást végző cég, sem pedig az Airvent nem tudja vállalni felelősséget.


Szeretnék más információkat is kapni, amit a weblapon nem találok meg. Mit tehetek ebben az esetben?

Ebben az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk e-maiben, vagy telefonon a kapcsolat oldalon található elérhetőségek egyikén.

Kapcsolat

Egyéb kérdése volna?

Amennyiben a fentiek között nem talált választ az Önt érintő kérdésre, kérjük forduljon bátran az Airvent munkatársaihoz. Elérhetőségeinket megtalálja kapcsolat oldalunkon