Gyakran ismételt kérdések

Az alábbiakban összegyűjtöttük a webshopunkkal kapcsolatban leggyakrabban felmerülő kérdéseket.


Szeretnék vásárolni, de nem akarok regisztrálni. Lehet regisztráció nélkül is vásárolni?

Igen, webshopunkban vásárolhat regisztráció nélkül is, mint vendég vásárló. Mi mégis javasoljuk, hogy regisztráljon a webshop valamennyi funkciójának kihasználása érdekében pl., hogy kedvencnek jelölhessen termékeket, figyelemmel kísérhesse a folyamatban lévő rendeléseit, valamint visszanézhesse rendelési előzményeit. Ezen kívül az egyedi kedvezménnyel rendelkező vásárlóink az őket megillető kedvezményeket regisztrált felhasználóként érvényesíthetik


Ha megrendelem a terméket, mikorra érkezik meg?

A termék kiválasztásánál látható, hogy hány darab termék van raktáron, illetve ha nincs raktári készleten akkor mikorra várható a kiszállítás. Amennyiben a megrendelni kívánt termék van raktáron, a várható kiszállítási idő 3-4 munkanap. Abban az esetben, ha nincs a raktárban elérhető termék, a várható szállítási idő módosulni fog a megadott termék gyártási/beszerzési idejének függvényében.


Hogyan vehetem át a megrendelt terméket, termékeket?

A rendelést szerződött futárszolgálatunk viszi házhoz, illetve személyesen is átvehető a kecskeméti központunkban. A pontos címünket és nyitvatartásunkat megtalálja a kapcsolat oldalon.


Hogyan érdeklődhetek a rendelésem állapotáról?

Ha regisztrálva rendel, akkor belépés után a Rendelések oldalon nyomon követheti rendelései állapotát. A megrendelés visszaigazoláskor kapott azonosítóra hivatkozva kérhet információt tőlünk telefonon vagy e-maiben is a kapcsolat oldalon található elérhetőségeink egyikén.


Hogyan módosíthatom a leadott rendelésemet?

Telefonos ügyfélszolgálatunkon, vagy e-mailben készséggel állunk segítségére és rendelkezésére. Elérhetőségeinket megtalálja a kapcsolat oldalon.


Hogyan tudok fizetni az áruért?

A Webáruházban történő vásárlás esetén Ön bankkártyás vagy utánvétes fizetés között választhat. Bankkártyás fizetés választása esetén a vásárlás végösszege a megrendelés leadásával egyidejűleg esedékes, annak teljesítése a megrendelés érvényességének feltétele. Utánvéttel történő fizetés választása esetén a fizetés a Termék(ek) átvételével egyidejűleg esedékes. Székhelyünkön történő átvétel esetén fizethet bankkártyával vagy készpénzzel is. A termék házhozszállítása esetén a futár bankkártyás fizetést nem tud elfogadni, csak készpénzes fizetés lehetséges.


Mit tegyek reklamáció esetén?

Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolat oldalon található elérhetőségeink egyikén, kollégáink e-maiben, illetve telefonon tájékoztatják a további teendőkről.


Honnan tudhatom, hogy sikeresen adtam le a rendelésemet?

Sikeres rendelés esetén minden esetben visszaigazolást küldünk a rendeléskor-, illetve a regisztrációkor megadott e-mail címrére - kérjük ennek megadásakor fokozottan figyeljen az e-mail címe helyességére! Ha regisztrálva rendel, akkor belépés után a Rendelések oldalon nyomon követheti rendelései állapotát.


Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási díjakról előzetesen a Szállítási díjak oldalon tájékozódhat. A rendeléshez kapcsolódó tényleges szállítási díjakat az átvételi mód és a szállítási cím megadását követően adja hozzá a rendeléshez az oldal. A rendelés véglegesítése előtt az adott rendelésre vonatkozó szállítási díj tehát a rendelési összesítésben megjelenik.


A csomag kézbesítése után vettem észre, hogy sérült a termék, mi ilyenkor a teendőm?

Kézbesítéskor a futár jelenlétében kell meggyőződni a csomag, illetve termék sértetlenségéről. Ha a termék sérült, vagy sérülhetett a szállítás során, jegyzőkönyveztetni kell! Amennyiben ezt elmulasztja, a sérülésért sem a szállítást végző cég, sem pedig az Airvent nem tudja vállalni felelősséget.


Szeretnék más információkat is kapni, amit a weblapon nem találok meg. Mit tehetek ebben az esetben?

Ebben az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk e-maiben, vagy telefonon a kapcsolat oldalon található elérhetőségek egyikén.

Kapcsolat

Egyéb kérdése volna?

Amennyiben a fentiek között nem talált választ az Önt érintő kérdésre, kérjük forduljon bátran az Airvent munkatársaihoz. Elérhetőségeinket megtalálja kapcsolat oldalunkon