Hírek


2021.05.11.

Debreceni irodánk május 14.-én korábban zár

Tisztelt Partnereink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy debreceni kereskedelmi irodánk 2021. május 14.-én pénteken, felújítási munkálatok miatt a megszokottnál korábban, 12.00 órakor zár. Hétfőtől ismét a megszokott nyitvatartás szerint várjuk minden kedves ügyfelünket.


2021.03.08.

Változatlan működés a COVID korlátozások idején is

Tisztelt Partnereink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy kereskedelmi irodáink és raktáraink a 2021. március 8.-án életbe lépett járványügyi korlátozások mellett is változatlan nyitvatartással várják ügyfeleiket.


2021.01.15.

Új ügyvezető az Airvent Zrt-nél

2021. januárjától, Mikó András személyében új ügyvezetőt nevezett ki az Airvent Zrt. igazgatótanácsa. A menedzsment megerősítésének célja, hogy az elmúlt években mind a forgalmát, mind pedig az eredményességét növekedési pályára állító cégcsoport tovább növelje piaci részesedését, folyamataiban és szervezetében megújuljon, modernizálódjon.


2021.01.14.

Új Műszaki Igazgató és Kompetencia Centrum az Airvent Zrt-nél

2021. januártól Pintér László műszaki igazgatóként irányítja az Airvent Zrt. újonnan létrejött Kompetencia Centrumát. Mikó András ügyvezető igazgató a szervezeti változás indokaként az Airvent műszaki, innovációs alapjainak megerősítésével és ennek a tudásnak a hatékony piacra juttatásának szükségességével indokolta ezt a lépést. A Kompetencia Centrumban születnek az új műszaki ötletek, készülnek el a szükséges fejlesztési, mérési munkák és dokumentációk, ide csatolódnak be a piaci visszajelzések és itt készülnek azok az oktató és marketing anyagok, amelyek a termékeink piacra jutását segítik. A Kompetencia Centrum szolgáltatja majd a tervezők munkáit segítő kiválasztó- méretező szoftverek és CAD adatbázisok alapadatait is. A Műszaki Igazgató felügyeli az Airvent szerviz szolgáltatásait is.


2020.11.06.

Biztonságos és stabil szerviz szolgáltatás a COVID mellett

A világban és hazánkban is ismételten egyre nagyobb méreteket ölt a koronavírus okozta járvány. Ezt látva a védekezéshez szükséges körülmények megteremtése élvez elsőbbséget. Az elkövetkezendő időszakra vonatkozóan is a megelőzésre törekvés illetve a tömeges megfertőződés elkerülése a cél.


2020.09.30.

Óvintézkedések kollégáink és ügyfeleink egészségének megőrzése érdekében

A megfelelő szellőztetés fontossága világszerte fokozott figyelmet kapott a vírus terjedése kapcsán. Felelős munkáltatóként az Airvent-nél célunk, hogy minimálisra csökkentsük munkatársaink körében a fertőzés veszélyét, ügyfeleink zavartalan kiszolgálása mellett.
Ezen okokból telepítettünk irodahelyiségeinkbe, tárgyaló és előadó termeinkbe, közösségi tereinkbe és ügyfélfogadó helyiségeinkbe a saját gyártású UV-C FiltAir termékeinket. A berendezések optimális légáramlással átmozgatják a szoba levegőjét, miközben megtisztítják azt a lebegő kórokozóktól, vírusoktól.


2020.08.10.

Munkahelyi képzések támogatása

Munkahelyi képzések támogatása az Airvent munkavállalói részére

Az Airvent Zrt. fejlődésében meghatározó szerepet töltenek be a képzett, motivált, csapatban jól együttműködő munkatársak, a képzések kiválasztásakor ezen értékek erősítésére helyeztük a hangsúlyt. 


2020.04.08.

Új honlap és webshop

Újragondoltuk és büszkén indítjuk el immár online vásárlási lehetőséggel!

Elsődleges célunk weboldalunk átalakításával a navigáció és a menük egyszerűsítése mellett, a releváns, gyakran frissített tartalom és termékinformációk biztosítása volt.


2020.04.06.

Elegáns és energiatakarékos budapesti iroda

Nyáron kezdődött az Airvent budapesti értékesítő irodájának felújítása, amelynek fő célja egy elegáns, letisztult munkakörnyezet létrehozása volt, szem előtt tartva az energia optimális felhasználását.


2020.04.05.

Korszerűbb raktár a gyorsabb kiszolgálásért

Sor került a több mint ezer négyzetméteres budapesti raktár korszerűsítésére: a teljes belső terület és az udvar új aszfaltréteget kapott, ezt követte az új polcrendszer kialakítása, amellyel 880-ra bővült a raklapos tárolókapacitásunk.